zondag 6 november 2011

he hoi!!




Zondag 6-november,


Zo. Radio 2 even opgezet op de computer en aan de keukentafel gezeten zal ik even deze blog tot een goed einde proberen te brengen. Dat brengt me gelijk bij de foto van week.


foto van de week


Zo, is dat alles wat je aan beeldmateriaal te melden hebt??.. Eh ja; ….op een paar foto’s na is dit het wel zo’n beetje …eigenlijk. Maar ik ben wel een beetje aan het experimenteren geweest  qua filmpjes, maar of dat nu helemaal naar het zin is durf ik niet te zeggen.
Ik loop namelijk met de gedachte rond om op facebook wat filmpjes te schieten waarin ik momentopnamen kan plaatsen  wat ik onderweg tegenkom. Maar dat viel me een beetje tegen omdat het geluid niet het gewenste niveau had, maar er kan wel een foto gemaakt worden van een beeldmoment en dan kom je op bv dit..



Facebook.
Daar was ik al een tijdje op aangemeld omdat ik in,t verleden wat mensen wilde opzoeken vanwege een reünie die georganiseerd  moest worden. 
Nu kan ik niet zeggen dat ik zo,n type ben die elke handeling die ik verricht op facebook moet zetten en eerlijk gezegd weet ik nog niet helemaal wat nu precies de volle lol eraan is, maar ondertussen zijn er de laatste weken mensen aan toegevoegd  waar ik van denk; leuk die eens weer te contacten. En op die manier kan ik mensen doorverwijzen naar dit gekalk.


Vorige week Zondag, net voordat ik naar mijn werk ging , trof ik in,t voorbijgaan mijn huisbazen en zo sociaal als ze zijn ontstond er een leuk gesprek over van alles en nog wat en zo ben ik weer wat meer te weten gekomen over de directe omgeving hier en over de historie van deze oude apotheek waarin ik woon.
Ze gaven me ook een boek over de geschiedenis van het Telemark kanaal waar ik wel wat meer over te weten wil komen omdat dat per slot van rekening mijn voortuin is.
Wat ook leuk was, is een cd van een local hier die aardig kan zingen en muziek maakt waar ik wel van kan genieten. Je moet ,m maar eens opzoeken op you tube. Hij heet Bernt Solvoll, misschien vind je het wat. Grappig detail; de huisbazin mocht op de cover figureren van de cd “alive”


Ondertussen is de zon doorgekomen hier en dat lokt me (ons ) naar buiten. Ja het is deze week ons omdat mijn goede vriend Roel hier is en deze week met me mee gaat op de vrachtwagen. Kan hij misschien ook wat foto’s maken terwijl ik mijn werk doe en hoef ik dat niet steeds aan een passerende eland te vragen. 
aan de noordkant van Bergen richting kust

Tot volgende week 


Groet Benno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten