zaterdag 31 maart 2012

week 13

Hallo beste mensen,

om gelijk maar met de deur in huis te vallen, Ik ga stoppen om elke week een blog te schrijven!
waarom? ik moet steeds meer moeite doen om een blog in elkaar te franselen en ik denk dat dat de laatste weken ook wel zichtbaar is geworden. 
wat ik nu van plan ben is ; om zo af en toe wat op te schrijven in,t klad, als er wat bijzonders en/of geks is voor gevallen, of, als ik de geest heb om wat zinnigs te melden, en aan het einde van de maand de (hoop ik) verschillende kleine stukjes op "blog" te knallen. een voorbeeldje van zo'n stukje is dit:


Maandag,12 maart

Vandaag ben ik goed op tijd klaar met laden en kan m,n reis naar Bergen beginnen.eerst ga ik in Seljord nog even langs de zaak om wat papieren af te geven en een smalltalk te houden. Daarna kan het gebeuren. Muziekje op, en we slingeren richting Haukeli. Is het tot de Haukeli steeds prachtig lenteweer geweest, hier heeft de natuur een grens getrokken.
Deze grens is dan ook mooi te zien op deze foto.





Het was nu ook weer een bijzondere ervaring om dit te beleven. Het leek wel of ik een filmset inreed waarin ze iets spannends aan het opnemen waren.


Je voelt je daar boven op de berg zowiezo al een nietig wezen als je zo omringt bent door al die wijdsheid' maar nu werd het nog eens extra benadrukt door dit wolken geweld.
Het leek wel alsof er een regendeken over de bergen werd getrokken
maar ja...zoals altijd valt het niet mee om die beleving die ik daar had over te brengen naar anderen zoals u, beste lezer, en dat zal altijd wel de handycab blijven.



ik denk dat, als ik een paar van dit soort stukjes aan u voorschotel, het misschien leuk blijft om dit avontuur van mij te volgen.
want begrijp me goed....dit avontuur is wat mij betreft nog lang niet afgelopen en ik hoop dan ook nog heel veel met jullie te delen in de toekomst. alleen moet dat wel op een manier gaan die vol te houden is. Dussss!!

volgende week ga ik verhuizen naar Kviteseid en hoop de volgende blog weer wat aantrekkelijker te maken.

groet Benno 

een plaatje geschoten, op een mooie lente dag,tijdens een fiets tocht  

beetje groen op je dak,OK, maar niet overdrijven hoor?!
























3 opmerkingen: